Skyscanner geleceğin seyahat teknolojilerini araştırdı: Sanal seyahat hayal değil!
Gelecekte
koltuğumuzda otururken de tatil yapabilecek miyiz? Rezervasyonları
robotlar mı yapacak?Uzun mesafe yolculuğu denince aklımıza Uzak Doğu
yerine uzay mı gelecek?
Seyahat sektöründe yenilikçi
teknolojik çözümler sunan seyahat arama motoru Skyscanner, uzmanların
görüşleri doğrultusunda gelecekte seyahat etmenin nasıl bir deneyime
dönüşeceğini araştırdı. Üç bölümden oluşan araştırmanın yayınlanan ilk
kısmında, 10 yıl sonra teknolojik gelişmeler sayesinde seyahat planlama
ve rezervasyonun nasıl yapılacağı inceleniyor.
İnternet sitesi
ile olduğu kadar mobil uygulamalarıyla da dünyada seyahat etmek
isteyenlerin hayatını
kolaylaştıran ve en hesaplı alternatifleri sunan
Skyscanner, 10 yıl sonra seyahat etmenin nasıl bir deneyime dönüşeceğini
kapsamlı olarak araştırdı. Gelecekbilim ve teknoloji uzmanlarına
danışarak gerçekleştirilen araştırma, seyahat gelecekbilimcisi Dr. Ian
Yeoman, Microsoft İngiltere Planlama Görevlisi Dave Coplin ve Google
Creative Lab Direktörü Steve Vranakis’in yanı sıra Skycanner CEO’su
Gareth Williams’ın da görüşlerini içeriyor.
Giyilebilir Teknolojide Gözlükten Lense
Skyscanner’ın
araştırmasına göre giyilebilir teknoloji hızla gelişerek hayatımızın
ayrılmaz bir parçası haline gelecek. Akıllı gözlükler akıllı lenslere
dönüşerek anında çeviri yapabilecek, böylece yabancı dil sorunu
kalmayacak. Google, Samsung, Sony ve Apple gibi markaların sunduğu
giyilebilir teknolojiler de farklı bir boyut kazanarak, Dijital Seyahat
Arkadaşı’na dönüşecek. Dijital Seyahat Arkadaşı kullanıcıların kişisel
tercihlerini ve zevklerini bilip ruh hallerini algılayarak tatil
seçenekleri sunabilecek.
Sanal Gerçeklikle Seyahat
Seyahatseverler
gelecekte sanal gerçeklik sayesinde gidecekleri yeri oturdukları yerden
deneyimleyebilecek. Ancak Skyscanner’a göre bu gerçek seyahatin önüne
geçmek yerine, tatilcilere gidecekleri yerleri görme, sesleri duyma ve
manzaraları hissetme deneyimini sunup, deneyerek ve deneyimleyerek seçim
yapabilme şansı verecek.
Skyscanner Türkiye Pazarlama Müdürü Murat Özkök: “Teknolojik
gelişmeleri önceden öngörerek vizyon sahibi olmak bir firmanın geleceği
için çok önemli; Skyscanner bundan 11 yıl önce bir seyahat arama
motoruna olabilecek talebi öngörerek kuruldu. Şimdi de 10 sene sonra
seyahatin nasıl bir deneyime dönüşeceğine dair araştırmalarımızla
sektöre yön veriyoruz. Uzmanlarla yaptığımız kapsamlı araştırmada ortaya
çıkan olası gelecek bizi oldukça heyecanlandırıyor.”
Son haberler.Spor, Finans, Kültür Sanat Magazin, Ekonomi, Dış Haberler, Politika Haberleri - - - -
facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine
-
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Lütfen beğendiğiniz konulara yorumlar yazarak, diğer kullanıcıların takip etmesinde yarar sağlayınız
Hürriyet gazetesi, Milliyet gazetesi, Sabah Gazetesi, Posta gazetesi, Posta gazetesi, Habertürk gazetesi, Zaman gazetesi, Vatan gazetesi, Taraf Gazetesi, Radikal gazetesi, Cumhuriyet gazetesi, Türkiye gazetesi, Akşam gazetesi, Star gazetesi, Bugün gazetesi, Takvim gazetesi,Sözcü gazetesi, Yeni Şafak gazetesi, Aydınlık gazetesi, Yeniakit gazetesi, İnternetspor gazetesi, Fanatik gazetesi, Yurt gazetesi, Dünya Gazetesi
Meteoroloji,Hava Durumu,Hava Tahmini