Sayfalar

İzleyiciler

22 Haziran 2011 Çarşamba

Çağrı merkezlerine üniversiteli eleman aranıyor

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi bünyesinde Türkiye'nin ilk ''Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Programı'' açıldı.
Türkiye'nin Ezber Bozan Sıradışı Haber Gazetesi
Erzurum - Atatürk Üniversitesi ile Turkcell Global Bilgi ve Turkcell Akademi arasında çağrı merkezi hizmetleri ön lisans programı iş birliği protokolü, AÜ Kültür ve Gösteri Merkezi'nde imzalandı.
Rektör Prof. Dr. Hikmet Koçak, Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ersin Aydın ve Turkcell Akademi Bölüm Başkanı Banu İşçi Sezen'in katılımıyla imzalanan protokol, aynı zamanda ortak araştırma ve eğitim projelerinin gerçekleştirilmesini de kapsıyor.
Aydın, imza töreninde yaptığı konuşmada, sektörel uygulamalarla ilgili ders materyallerinin tasarlanması ve e-öğrenme bileşenlerinin hazırlanması konusunda üniversiteye destek vereceklerini söyledi.
Çağrı merkezi sektörünün Türkiye'de çok genç bir sektör olmasına rağmen hızla büyüdüğünü ve bugün 40 bin kişiye istihdam sağladığını belirten Aydın, 2013 yılında ise 65 bin kişinin sektörde istihdam edileceğinin öngörüldüğüne işaret ederek, ''Dolayısıyla, sektörde kalifiye eleman ihtiyacı büyük. Bu iş birliği gençlere iş imkanı verirken, yetiştirdiği kalifiye elemanlarla sektörün ihtiyacını da karşılayacak. Biz de Turkcell Global Bilgi olarak çağrı merkezlerimizde, mezunlara ihtiyaca göre istihdamda öncelik vereceğiz. İki yıl sonra programın ilk mezunlarını verecek olmasının heyecanını şimdiden yaşıyoruz'' şeklinde konuştu.
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Üstün Özen de henüz bir yıllık geçmişine rağmen fakültelerinin, 6 programla eğitim hayatına başladığını ifade ederek, ''Fakülte bünyesinde yer alan Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı, ülkemizde duyulan önemli bir gereksinimi karşılamak üzere açılmıştır. Türkiye'de çağrı merkezi sektörünün yaşadığı sıkıntıların başında henüz sistemli bir mesleki eğitimin geliştirilememiş olması gelmektedir. Çağrı Merkezi Hizmetleri Önlisans Programı, kalifiye eleman yetiştirilmesi hususundaki sektörel talebin karşılanması açısından atılmış önemli bir adımdır'' dedi.
Programa, 2011-2012 öğretim yılında, 500 öğrenci alınacak.
Son haberler.Spor, Finans, Kültür Sanat Magazin, Ekonomi, Dış Haberler, Politika Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen beğendiğiniz konulara yorumlar yazarak, diğer kullanıcıların takip etmesinde yarar sağlayınız
Hürriyet gazetesi, Milliyet gazetesi, Sabah Gazetesi, Posta gazetesi, Posta gazetesi, Habertürk gazetesi, Zaman gazetesi, Vatan gazetesi, Taraf Gazetesi, Radikal gazetesi, Cumhuriyet gazetesi, Türkiye gazetesi, Akşam gazetesi, Star gazetesi, Bugün gazetesi, Takvim gazetesi,Sözcü gazetesi, Yeni Şafak gazetesi, Aydınlık gazetesi, Yeniakit gazetesi, İnternetspor gazetesi, Fanatik gazetesi, Yurt gazetesi, Dünya Gazetesi
Meteoroloji,Hava Durumu,Hava Tahmini