Sayfalar

İzleyiciler

31 Temmuz 2016 Pazar

Hakan Şükür ile Atalay Demirci'nin yazışmaları ortaya çıktı

Twitter hesabı hacklenen Atalay Demirci'nin Hakan Şükür'le yaptığı konuşmalar yayınlandı

Hakan Şükür, Atalay Demirci

Komedyen Atalay Demirci'nin hacklenen hesabında Hakan Şükür'le yaptığı yazışma ortaya çıktı. Yazışmalarda Şükür'ün "Kimse yardım etmedi" şeklindeki isyanı dikkat
çekti.
Ayyıldız Team, ünlü komedyen Atalay Demirci'nin Twitter hesabını hackleyince Hakan Şükür'le yaptığı konuşma ortaya çıktı.
Sabah'taki habere göre, Enes Kanter'in yanı sıra Hakan Şükür'le de DM'den (direkt mesaj) yazıştığı görülen Atalay Demirci, "Bana yardım etmiyorlar" diyen Hakan Şükür'ü teselli ediyor.
Mesajlarda Hakan Şükür'ün "Kullan at, benim alanıma bakıyorum, halime bakıyorum sıfırlandık. Ev, araba, avukat... Boyuna masraf. Kimse yardım etmedi. Ona da gittim ve boş döndüm. Bizimle uğraşacak vakti yok. Çok sıkıldım" ifadeleri dikkat çekti.
Hakan Şükür'le Atalay Demirci'nin yazışması şöyle:

ENES KANTER İLE TWİTTER ÜZERİNDEN YAZIŞMIŞ
Demirci'nin, NBA'de oynayan basketbolcu Enes Kanter ile yazışmaları da ortaya çıktı.
DEMOKRASİ NÖBETİNE DE KATILMIŞ
Atalay Demirci'nin FETÖ/PDY darbe girişimine karşı düzenlenen demokrasi nöbetlerine katıldığı öğrenildi.
Son haberler.Spor, Finans, Kültür Sanat Magazin, Ekonomi, Dış Haberler, Politika Haberleri - -Meteoroloji,Hava Durumu,Hava Tahmini - - facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen beğendiğiniz konulara yorumlar yazarak, diğer kullanıcıların takip etmesinde yarar sağlayınız
Hürriyet gazetesi, Milliyet gazetesi, Sabah Gazetesi, Posta gazetesi, Posta gazetesi, Habertürk gazetesi, Zaman gazetesi, Vatan gazetesi, Taraf Gazetesi, Radikal gazetesi, Cumhuriyet gazetesi, Türkiye gazetesi, Akşam gazetesi, Star gazetesi, Bugün gazetesi, Takvim gazetesi,Sözcü gazetesi, Yeni Şafak gazetesi, Aydınlık gazetesi, Yeniakit gazetesi, İnternetspor gazetesi, Fanatik gazetesi, Yurt gazetesi, Dünya Gazetesi
Meteoroloji,Hava Durumu,Hava Tahmini